Vedení účetnictví, daňové evidence, mzdové agendy
a ekonomické poradenství
- vedení účetnictví a daňové evidence v programu POHODA
- poskytování kompletní účetní a poradenské služby pro malé i středně velké firmy, bez ohledu na sídlo nebo obor podnikání
- kontrola a zpracování předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí (peněžní deník, účetní deník, kniha pohledávek a závazků včetně jejich úhrad, pokladní kniha, obratová předvaha, analytická evidence atd.)
- evidence majetku (včetně odpisů)
- zpracování podkladů k přiznání k DPH včetně kontrolního hlášení
- zpracování podkladů k přiznání k dani z příjmu včetně přehledů pro OSSZ a ZP
- zpracování ostatních daní - např. daň silniční
- veškeré tiskové výstupy, tisky příkazů k úhradě, přehledy hospodaření pravidelně nebo dle potřeb klienta
- kompletní zpracování mezd včetně výplatních lístků
- přihlášení, odhlášení zaměstnanců na OSSZ a ZP
- po dohodě příprava příkazů k úhradě (mezd, daní ze závislé činnosti, sociálního a zdravotního pojištění aj.)
- měsíční přehledy pro OSSZ a ZP, po dohodě jejich doručení příslušným úřadům
- měsíční rekapitulace mezd, sociálního a zdravotního pojištění
- zpracování mzdových listů a evidenčních listů důchodového zabezpečení
- roční zúčtování daně z příjmu a daně vybírané srážkou včetně formuláře podle požadavků FÚ
- příprava podkladů pro kontroly OSSZ a VZP, případně po dohodě účast při nich
- poradenství
Daňovou evidenci a účetnictví zpracováváme průběžně dle dodaných podkladů klientem a v souladu s příslušnými platnými právními předpisy. Cena se stanoví individuálně dohodou podle objemu dokladů.
Odpovědná osoba, kontakt:
Mgr., Bc. Zuzana Šebánková, +420 604 737 864, sebankova@wjeragroup.cz